top of page
פרסום וקידום במנועי החיפוש
 

אם יש לכם עסק קטן או גדול, אתם רופאים, מנהלי מכוני אסתטיקה או  בעלי עסק אחר, אתם בוודאי שואלים את עצמכם- איך היום בעידן הדיגיטלי תוכלו להביא לקוחות חדשים.

התשובה היא אחת והיא ברורה לכל מי שמבין מהי חלקה של רשת האינטרנט בעולם השיווק והפרסום אם כן, להבדיל מהעבר בו לקוחות הגיעו מפה לאוזן, בהמלצה של בן דוד או שכנה, היום כל מי שצריך אתכם מחפש אתכם ברשת האינטרנט.

פרסום וקידום במנועי חיפוש זו הפעולה הראשונה שאתם חייבים לעשות כדי שהגולשים יראו אתכם.

 

אם למשל יש לכם קליניקה לרפואת וגולשים יקלידו את המילים "רופא שיניים" איך אתם חושבים הם יגיעו אליכם?

הם יגיעו אליכם דרך שני ערוצים נפוצים באינטרנט. דרך שיווק ופרסום בגוגל או דרך קידום אורגני. אז האתר שלכם יתמקם גבוה בגוגל בעמוד הראשון או באמצעות מודעה פרסומית או באמצעות קידום אורגני וכך תוכלו לבלוט ולהוביל את הגולשים אליכם.

 

אלה החוקים בעולם האינטרנט לכל עסק שרוצה להצליח היום:

 

* לשום עסק אין היום קיום בלי נוכחות בעולם הדיגיטלי.

* חשיפה מהירה ללקוחות חדשים מתקבלת מקמפיין שיווק ופרסום בגוגל.

* התקציב נקבע מראש ואין סטיות ממנו.

* קידום אורגני יבסס את האתר שלכם ברשת עם מילות מפתח.

* קידום ושיווק בפייסבוק, באינסטגרם ובטוויטר הם חובה לכל עסק חכם.

2002.i402.028_employment_service_and_employment_documents_flat_icons-15.jpg
פרסום וקידום במדיה החברתית
 

סושיאל מדיה בפייסבוק,  אינסטגרם, טוויטר ועוד.

 

ערוצי העולם הדיגיטלי פתוחים בפני כל אחד שמציב לעצמו מטרות ורוצה להגיע לקהלים מסוימים. מדובר כמובן באותם גולשים ברשת שמחפשים אולי שירות או מוצר כמו שיש לכם, אבל אם לא תשווקו את העסק או החברה שלכם בערוצים הנכונים לא יגיעו אליכם לקוחות חדשים.

 

בעולם הדיגיטלי אין דבר כזה לא לעשות כלום. לא לעשות כלום פירושו לא להיות קיים.

הקמתם אתר- יופי מה עכשיו? איך גולשים יגיעו אליו. אתם חייבים לעשות קידום אורגני או קמפיין בגוגל כדי שיגיעו אליכם ואם לא תעשו את זה- לא יגיעו.

 

נוכחות בדף פייסבוק עסקי שמנוהל בצורה נכונה ברמת הויזואל והמסרים שרוצים להעביר חייבת להיעשות ע"י איש מקצוע. כנ"ל נוכחות באיסנטגרם. לא כל סרט עובר חלק בגרון של העוקבים. אתם צריכים להתאמץ, אתם צריכים לבלוט ולעשות את זה טוב. אתם לא יודעים איך עושים את זה? תנו לאנשי מקצוע לעבוד בשבילכם.

בסוף אתם אלה שתקטפו את הפירות ניהול סושיאל מדיה בערוצים השונים, נוכחות אטרקטיבית ובולטת בערוצים הדיגיטליים מבטיחה לכם דבר אחד- אנחנו לא יודעים אם בגלל זה תשווקו יותר, ובכל מקרה כל פרסום ונוכחות באינטרנט היא לטווח רחוק. מה שבטוח אתם חייבים לנסות. לא תנסו- לא תדעו!

4989.jpg
בניית אסטרטיגיה שיווקית
 

בעולם השיווק איך דבר כזה לצאת עם קמפיין או פרסום מבלי להכין ראשית תכנית אסטרטגיה שיווקית מנחה שבאה אחרי תכנית עסקית והיא זו אשר מנחה וקובעת את דרכי ואמצעי השיווק של השירות או המוצר של החברה.

יש כמה שאלות עליהן צריכה לענות תכנית אסטרטגית:

 

* מהן המטרות של הארגון.

* כיצד נוכל ליישם אותן באמצעות השיווק.

* איך ליצור ביקוש לשירות או למוצר של החברה.

* איך מגיעים ללקוחות פוטנציאליים.

* מיהו קהל המטרה של החברה.

* מהם היתרונות המבדלים את החברה מהמתחרים.

*מהו מיתוג החברה.

*מהי מדיניות התמחור.

 

כאמור תכנית אסטרטגית היא נגזרת של התוכנית העסקית, חלק ממנה ונועדה לשרת אותה. כאשר התוכנית העסקית ברורה ומציגה את תמונת המצב של החברה בשוק, המתחרים, היתרונות הבלעדיים שלה ועוד אפשר להכין כבר את התוכנית השיווקית.

 

התוכנית השיווקית ביעדים והמטרות שלה תיצור בידול ללקוח מול המתחרים שלו, תיצור תעדוף וזה יבוא לידי ביטוי גם באמצעי השיווק, במיתוג ובמחיר.

20943996.jpg
בניית אתרים

בניית אתרים נכונים ומותאמים ללקוחות, היא לב ליבו של האתגר הזה שכן אתר שלא מתאים בעיצוב ובטקסטים שלו לחזון ורוח החברה, עלול להחטיא את המטרה ואף חלילה לגרום נזק.

לצערנו אפשר לראות את זה הרבה ברשת. אתרים שההחלטה על המבנה או העיצוב שלהם, לא מספיק מחזקים את העסק או החברה, לא עושים את הרושם הנכון שהם אמורים לעשות כי לגרפיקה של האתר ולמבנה שלו יש תפקיד מאוד חשוב ביצירת הרושם על הגולשים.

 

בחברה שלנו אנחנו מקפידים ראשית, ללמוד את הלקוח. יש לקוח יקר, ויש לקוח זול. יש לקוח שרוצה לעבוד עם כולם, ויש לקוח שהמוצר או השירות שלו פונים לצעירים או למבוגרים או לקהל יעד מסוים וצריך להבין מהם הקודים לשיח האינטרנטי בין קהל היעד הזה שמהווה את הלקוחות של האתר לבין האתר עצמו.

 

אפיון קהלי היעד והמטרות של האתר, הם אלה שיובילו בסופו של דבר לעיצוב ובניית האתר הנכון הן ברמת הויזואל שלו והן ברמת הטכנולוגיה.

תנו לנו להוכיח לכם שאנחנו והלקוחות שלכם מדברים באותה שפה דיגיטלית.

Wavy_Bus-10_Single-03.jpg
עיצוב גרפי

עיצוב גרפי הוא אחד התחומים הכי עסוקים היום בעולם הדיגיטלי. אם בעבר התמקדו המעצבים הגרפיים בפרסום מודעות בעיתונים או פרסום חוצות, הרי שהיום רוב הפרסום נעשה באינטרנט והדבר הראשון שכל בעל מקצוע, עסק או חברה צריכים זה אתר מכובדהומתאים לעיסוק ולסטטוס שלהם, וזהו היום תפקידו של מעצב גרפי.

הדבר הנוסף שמעצב גרפי יעשה הוא לעצב לוגו לחברה, אשר ילווה את כל הפרסומים שלה ויזוהה אתה. הלוגו תמיד יכלול חלק או ערך מרכזי בחזון החברה בצורה של סמל גרפי נבחר באתר, בפרסומים, בניוזלטרים שלה ועוד.

 

היום בעידן האינטרנט עסוק המעצב הגרפי בעיצוב דפי נחיתה שהם חלק מקמפיינים, מודעות ובאנרים, עיצוב קטלוגים דיגיטליים וכמובן עיצוב חנויות אינטרנט. התאמת הגרפיקה לנושא האתר יש חשיבות עליונה כמו גם מקוריות, בידול מול המתחרים וחווית משתמש.

 

עיצוב גרפי נכון ומותאם בעיקר בעולם הדיגיטלי צריך להיות מאוד נקי וברור למשתמש, מאוד אסתטי ונטול עומס של גרפיקה, כדי לא לבלבל את הגולשים ולאפשר להם לנווט באתר בקלות ולמצוא המידע שלשמו גלשו לאתר.

2216.jpg

כתיבה שיווקית

 

כתיבה שיווקית היא מקצוע השייך לקופירייטרים ואנשי תוכן מוכשרים. כתיבה שיווקית היא בעצם הדיבור הכי ישיר שיש לכם עם הגולשים אם זה בעמודי האודות והבית באתר שלכם ואם זה בבלוג או בפוסטים בפייסבוק. בעולם הדיגיטלי מדברים במילים ובתמונות. כדי לעשות את זה טוב, חייבים למצוא איש תוכן מצוין לא פחות.

 

מילה אחת שלכם לא במקום באתר, הפסדתם לקוח. בלוג מיותר, הפסדתם לקוח. התנסחות נמוכה, לא מקצועית. הפסדתם לקוח. אתם יודעים כמה לקוחות אתם יכולים להרוויח אם תיתנו לכותב שיווקי לכתוב לכם?

 

בקיצור- זה לא חובבני ולא כל אחד יכול לכתוב את האתר שלו ובטח שלא את דפי ההצגה של המקצוע, העסק או החברה שלו. יש חשיבות לכל מילה ולא הסבר. זה עושה על הגולשים רושם וחשוב מאוד שהרושם הזה יהיה טוב. כך תיצרו לכם שם טוב ומוניטין ובגלל זה, כן גם בגלל זה יגיעו אליכם.

בחברה שלנו מועסקים אנשי מקצוע בכתיבה שיווקית שיוכלו לקחת כל שירות או מוצר שלכם ולהפוך אותם לזהב טהור רק במלים.

כי יש לפעמים מילים ששוות זהב...

20944095.jpg
סושיאל פרו- סוכנות שיווק ופרסום.
בואו נדבר עוד היום!
bottom of page